Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dissabte, 20 de desembre de 2014

La meva segona peça...

Ja fa un parell de mesos que estic anant a classes de ceràmica, i...
no em pensava que m'arribés a agradar tant i tant.

De moment us ensenyo la meva segona peça. 
La primera...ve un dia ja us l'ensenyaré....però haureu 
de tenir present que és la primera...

Aquesta peça està feta amb fang vermell i engalba blanca, 
això permet fer aquest dibuixos que veieu.
L'acabat és un esmaltat transparent...
si us hi fixeu bé veureu que no està gaire ben esmaltat
 perquè hi ha trosso on hi abunda l'esmalt i trossos que no...
D'altra banda ha agafat un to blau-gros tot curiós.



Això d'esmaltar és tot un art...
Del color que tries al que finalment surt...
és un misteri...

Aquest és l'art de fer les coses a mà!!!

Una abraçada!

1 comentari:

  1. Jo no hi entenc de ceràmica, el que sí et puc dir és que m'agrada molt la teva safata.

    ResponElimina