Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 4 de novembre de 2014

Mireu quines espelmes més maques!!!

Ufff, quan dies que fa que no escric... 
Estic liada amb un projecte que m'absorbeix un munt d'hores, 
però que em fa gaudir moltíssim!!

Aquest projecte és:


Em sembla que ja us en he parlat en alguna altra ocasió. 

A finals d'octubre hem començat taller de Nadal, 
els dijous al vespre i...estan sent un èxit!!!
Els tenim pràcticament tots plens!

Us ensenyo una mostra del taller de decoració d'espelmes 
que vàrem fer la setmana passada.



   



   

Vàrem passar un estona molt divertida, oi?

Fins la propera!!

6 comentaris:

  1. Judit! m'encanten aquestes espelmes! La de les casetes la trobo moníssima!!! com les feu? són adhesius! Sou unes artistes! Un petó gran! m

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Montse,

      No. Estan fetes amb decoupage amb escalfor, utilitzant un secador.

      Un petó!

      Elimina
  2. Què xules!!!! M'encanten els dibuixos, com està fet??? Em sembla que m'hauré d'apuntar al taller...
    M'agraden moltíssim!!!!
    Anna

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Anna,

      Estan fetes amb decoupage, amb escalfor, sense cola.

      Et pots apuntar quan vulguis!!!

      Una abraçada!!!

      Elimina
  3. Molt boniques aquestes espelmes!!!! fas tallers???

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, faig tallers a Centelles.
      Si mires al facebook de la Fàbrica del Sac veuràs tot el què fem i tots els tallers que tenim planificats.
      T'adjunto l'enllaç: https://www.facebook.com/lafabricadelsacc

      Elimina