Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 29 de setembre de 2014

Tornem'hi!!!!!!

Ostrens, des del 2 d'agost que no publico res de res!!!

Això de la tornada a l'escola, a la feina, a la rutina... costa una mica , oi?
Costa tornar a agafar el ritme, buscar espais per una mateixa, 
tenir temps per passejar per alguns blogs fantàstics que hi ha a la xarxa...

Bé, de feina ja n'he fet ja però...no tenia temps per seure a escriure al blog.

He fet unes quantes bosses pel berenar, per la Maria i per encàrrec.
Estic contenta perquè cada dia tinc més encàrrecs!

Bé de moment us ensenyo la bossa de berenar de la Maria, 
jo la trobo un "pastelón", però a ella li encanta! 
I com que hi ha d'anar el seu berenar, a mi em sembla perfecte, jeje!


Espero que la propera entrada no es faci esperar tant!

Fins ara, 



4 comentaris:

  1. jijijij homeee tant com pastelón....
    És de princess no?? a mi em sembla ben maco, i sobretot amb identitat pròpia. Segur que anirà ben contenta amb el seu berenar .
    Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Júlia!!
      Uff, fa dies que no et visito....a veure si demà o dilluns miro les ultimes cucades que has fet!

      Una abraçada!!

      Elimina
  2. Que bolsa más bonita!!! No me extraña que tengas encargos...

    Te paso este enlace por si te interesa:
    http://diymiscosasdecasa.blogspot.com.es/2014/10/diy-kids-octubre-2014.html

    Besos.

    ResponElimina