Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


divendres, 13 de juny de 2014

Taula de fregar amb tranfer.

A casa no tinc un safareig i...
tot i que avui en dia, majoritàriament, es renta tot a màquina, 
a vegades va bé poder tenir un safareig per fregar algunes coses, oi?
Bambes, roba súper bruta....

Em va costar horrors trobar aquesta fusta que fes
la funció de safareig i, finalment la vaig trobar però tota pelada i...
evidentment, seguint el meu estil, la vaig tunejar!





L'estampació està feta amb un producte per transferir fotos, 
el fototransfer POTCH. 
És molt fàcil d'utilitzar i els resultats, com podeu comprovar, 
són espectaculars!!!!

2 comentaris:

  1. Què bonica! Ja saps que aquestes fustes van molt bé per fer feltre?

    ResponElimina
  2. Uuuuauuu m'encanta! t'ha qudat genial! una abraçada bonica! m

    ResponElimina