Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


diumenge, 20 d’abril de 2014

Un gran descobriment!!!

He descobert la tècnica del tranfer i, m'encanta!!!!
Aquesta la va dissenyar la Maria,
amb 5 anys ja promet, oi?
 
 
Quins mussols més bonics!!
M'encanten,
 
 
 
 
D'aquí a pocs dies us ensenyaré més samarretes!!!
I, us explicaré com es fa...
sshhhssshhh!
 



 

6 comentaris:

  1. Que bonita te ha quedado la camiseta. Como lo has hecho?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Eulalia,

      Amb paper tranfer per a samarretes blanques.

      Elimina
    2. Gracias, intentaré hacerlo. Un saludo.

      Elimina
  2. És una monada. M'encanten els mussols.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Molt bonica! Però això no es fa... vull saber com es fa aquesta tècnica que jo també sóc una enamorada de les samarretes!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Montse,

      És molt fàcil!!! es fan amb paper tranfer per a samarretes blanques.
      A la fàbrica del sac, em fet algun taller. Segurament em farem més, si ens busques pel facebook ens trobaràs!

      Una abraçada!

      Elimina