Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimecres, 23 d’abril de 2014

Samarreta Gorjuss

Aquestes il·lustracions em tenen el cor robat,
les troba precioses!!
 
 
Una altra samarreta amb transfer,
aquestes estan fetes amb el paper de la casa apli.
Si ho voleu provar, l'Elena de Lenypatch les ven a granel.
Cada fulla surt, si no recordo malament a 1.80 e.


 
Per cert, jo les acabo de planxar amb un paper de encerat especial per
planxar transfers,
d'aquesta manera queda més integrat al teixit i perd
una mica la capa plastificada.
 
Apa-li, aniveu-vos que és molt fàcil, ràpid i
ja veieu que el resultat és genial!!!

5 comentaris:

  1. Molt bonica!! A veure si ens expliques com funciona això del paper transfer....

    ResponElimina
  2. Ostres si!! explican's com va ... jo ni idea!!

    T'ha quedat preciós!

    Judith

    ResponElimina
  3. M'encanta!!, està genial la samarreta.
    Que vols dir que desprès del transfer ho planxes amb un paper encerat?
    Bsts

    ResponElimina
  4. Este sistema da buenos resultados, a quedado muy bonita la camiseta

    ResponElimina