Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dijous, 27 de febrer de 2014

Un caseta amb molt potencial

Hi ha objectes, joguines, coses...que val la pena restaurar!!
Simplement perquè són precioses, úniques i tenen aquell
aire d'abans que et roben el cor!
 
Des de l'escola bressol de Centelles, em van fer un encàrrec.
Em van dir:
- Tenim una casa de nines de fusta, molt bonica.
Mira-la.
Hi pots fer alguna cosa?
 
Gairebé caic de cul a terra quan la vaig veure!!!
Mireu el seu estat original!!!!
 




 
 
La veritat, és que m'agraden els repte...i vaig dir:
- Si!!! Alguna cosa hi podré fer!!!!
 
I aquest és el resultat.
Sembla una caseta de la platja, oi?
d'aquelles en les que t'hi instal·laries tot l'estiu!!!
 
 
 
 

     
 
 
 
L'escola bressol, per acabar de donar-li el toc final, van comprar aquests ninos de fusta tant bonics i tant escaients!!
 
Fins la propera,

3 comentaris:

  1. Moltes, moltes, moltes felicitats!!!
    Ets una artistassa!!!!

    Anna

    ResponElimina
  2. Carai!!!! Quin canvi!!!! Ha quedat súper maca.
    Anna

    ResponElimina