Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dissabte, 18 de gener de 2014

Un nou model de caputxa

Ara si que he trobat patró ideal, m'encanta!!!!
Les he fet amb agulles circulars de 10mm i la llana artico de 
Katia.
Es comença teixint circular i, quan tenim l'alçada de coll que ens interessa 
continuem pujant amunt però anat i tornant a cada volta.

 

  



4 comentaris:

  1. Què xules!!!! Són molt originals!!!
    Anna

    ResponElimina
  2. espectacular!!! M'encanten! Ets una artista! Un ptonas

    ResponElimina
  3. Quina monada! son una mulada, felicitats!

    ResponElimina
  4. Són una passada! M'agraden molt! Algun dia ens hauràs de fer una classe d'agulles circulars, no en tinc ni idea i veig que es poden fer coses molt xules.

    ResponElimina