Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 27 de gener de 2014

Tallers DIY

Hola a totes i tots, 
Aquest dies no he estat gaire activa al blog però he estat molt, molt liada 
preparant un projecte molt engrescador i que espero que us agradi.

Estava farta de desplaçar-me a Barcelona per fer taller sobre 
diferents tècniques DIY. 
No m'anaven bé els horaris, havia d'invertir moltes més hores que 
la durada del taller i sempre m'acabava gastant més que el preu del taller (tren, metro, gasolina...).

Així doncs, parlant amb la Cristina de mimi et mi vam decidir crear 
la fàbrica del sac,
un espai on us anirem oferin diferents taller, a l'estil de monogràfics,
de diferents tècniques. 

Bé ja no m'allargo més i us adjunto el cartell informatiu on trobareu dies, horari i preus. 


Si teniu qualsevol dubte estaré encantada de respondre'l!!!
Una abraçada i a disfrutar!!!


8 comentaris:

  1. Apa, nena...!!!! Quina bona idea! M'encanta la iniciativa!! Moltes felicitats! I intentaré mirar agenda i segur que a algún tallem m'apunto! M'agraden tots, hauré d'escollir... Però aquest de les agulles circulars em crida molt l'atenció.

    ResponElimina
  2. Molt bona iniciativa espero que tingueu molt d'èxit! Una abraçada

    ResponElimina
  3. Ostres molt bé Judit! ja ens aniràs informant doncs. Una abraçada bonica!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Montse!!!!
      Estic molt il·lusionada amb el projecte!!!
      Una abraçada!

      Elimina
  4. Espero que us vagi molt bé!!!!!!!!!! I passa pel meu blog que hi tens un premi.

    ResponElimina
  5. Hola Judit! tienes un premio esperándote en mi blog (http://sircscrap.blogspot.com.es/), si te apetece pásate para ver en que cosiste.
    besos y felicidades por lo que haces, me encanta!

    ResponElimina