Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimecres, 11 de desembre de 2013

Estrelles per Can Pau Raba...

La veritat és que el grup de teixir dels dimecres al matí és una passada. 
No ens coneixiem de res, només ens unia i ens uniex la passió
per les llanes, els fills, el ganxet, la mitja...vaja tot el relacionat
amb el teixir. 
I després d'una mesos podem dir que 
hem creat un grup molt maco. 
Un grup obert, eclèctic, variat en edat i origens, on totes som molt diferents 
i molt iguals al mateix  temps.

I així seran les estrelles.
1, 2,3...ja, comencem!!!!!

La montserrat comença a planxar estrelles i...ufff s'adona que se li ha girat
feina per estona!!!

L'Helena en plena acció.


La Mar també està bastant enfeinada...
Va noies que ja acabem!!!

I ara ens toca la foto de rigor, la foto de grup. Tot i que hi trobem a faltar
a la Clara i a la Felicia.


Apa-li estrelles per Nadal!


3 comentaris:

  1. Què maco que us ha quedat! ha de ser genial poder quedar en grup i compartir aquesta afició. A mi m'encanta però per horaris, i distàncies no ho puc fer...
    Enhorabona a totes perquè us ha quedat genial.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Què guai i quina enveja que em feu. Si visqués a prop segur que m'apuntava! Jo també he fet estrelles en ganxet per penjar a l'arbre però són més arrodonides. No podries donar-nos el patró?

    ResponElimina
  3. Per cert, l'ànonim de l'anterior comentari sóc jo, l'Anna de Viure a Estocolm però no sé perquè no em deixa publicar amb el compte de google...

    ResponElimina