Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 18 de novembre de 2013

Una bossa

De fet ja fa temps que vaig fer aquesta bossa al TM. Ufff com anyoro anar-hi a cosir!!!!
Però la feina és la feina i...els temps no estan per fer el ruc laboralment parlant!

La vaig fer per la Maria, per anar a natació, però quan la vaig acabar ja s'havien 
acabat les classes. Així doncs, ens ha servit per moltes coses i, 
evidentment, ens servirà per anar a natació durant aquest curs que hem entrat. 


M'encanta aquesta roba!!!

3 comentaris:

  1. Hola Judit! M'encanta la bossa amb aquesta robeta del Cindeberry Stitches Moníssima! un petó gran! M

    ResponElimina
  2. A mi també m'agrada moltíssim.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Xulíssima la bossa! No m'estranya que trobin a faltar anar el TM! A mi també em va passar i encara ho Enyoro. Segur que hi podrem tornar! Petons

    ResponElimina