Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


divendres, 4 d’octubre de 2013

Una nova cara per una nova bossa

La meva cunyada em va donar aquesta bossa que regaleven en una 
revista i em va dir:
"M'hi pot fer una cosa aplicada?"

I aquesta és l'aplicació que li vaig fer, m'agrada molt com ha quedat,
tant que una mica més i no li torno, jejejeje!!!




Fins la propera,

4 comentaris:

  1. Quina monada! m'encanta com et va quedar! m'agraden molts els cors.petons!

    ResponElimina
  2. Un toc xulíssim li has donat eeh!! Moltes felicitats, la teva cunyada deu estar encantada.
    Petonets

    ResponElimina
  3. Maquíssima!! T'ha quedat molt bé! Els cors són una bona aposta!!

    ResponElimina
  4. La bolssa és maca però amb aquest toc teu és xulíssima, segur que la teva cunyada va estar encantada. Petons

    ResponElimina