Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimecres, 16 d’octubre de 2013

Conserves vàries.

És temps de fer conserves, de móres, de tomàquet...
Per fer la melmelada de móres heu de:
  • Renta-les molt bé i treure'ls-hi el cuot (poseu-hi alguna móra vermella, milloren molt la melmelada)
  • Poseu-les a coure en una cassola amb una mica d'aigua. Han de quedar ben toves per poder-les colar millor.
  • Un cop estiguin molt toves, que es puguin xafar molt facilment, les colarem per evitar trobar grànols. I ara toca la feinada pesada, colador, mà de morter, o colar xino, i...a colar.
  • Pesem el suc de móres que hem obtingut i, per cada quilo de suc de móres i posem 800gr. de sucre.
  • Posem a coure la barreja juntament amb una rodanxa de llimona a foc mig.
  • Omplim els pots. Esperem que es refredin i els tapen.
  • Els posem al bany Maria una mitja hora i...voilà: Melmelada de móres
 



Apa-li, i a gaudir a l'hivern dels fruits de l'estiu!
A, per cert, les etiquetes les podeu descarregar gratuïtament aquí.

5 comentaris:

  1. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!
    quin goig que fa el teu rebost!!!!!!! la mare sí que fa conserva de melmelada
    però jo no n'he fet mai.... tot i que veient els teus preciosos potets
    me'n fas venir moltes ganes! quin goig.... quin goig....

    ResponElimina
  2. Nena, quina gana que entra només de veure aquest pots!!!
    Quina bona pinta que tenen, segur que aquest hivern no passeu ni gota de gana, jaja.
    petons!
    Cesca

    ResponElimina
  3. Quina enveja que em fa la teva cuina, amb tants pots de melmelada. Segur que estan per llepar-se els dits. Les etiquetes són una monada. Ets una crakk. Et felicito!! Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Waw! Jo en vaig fer de prunes, i em va quedar força bé, però aquestes etiquetes teves són xulíssimes! Queda molt bé quan vas a casa d'algú portar-ne un potet.

    ResponElimina
  5. Ostres, tela! quantes conserves!! Segur que està tot boníssim!! i les etiquetes m'encanten, gràcies per posar l'enllaç. Per cert feia molt que no em connectava i he vist els marc de fotos i el pot amb decopatch! tot t'ha quedat preciós, com sempre. Petons!

    ResponElimina