Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


diumenge, 28 de juliol de 2013

La Rosana ja cus desesperadament!!!!

Tinc una amiga que fa temps que em deia que volia aprendre a cosir...així doncs, que un dia va venir a casa amb la seva màquina recent comprada i voilà... va fer això!!!!!

       

Carai, amb la Rosana, per no haver cosit mai trobo que se'n va ensortir molt i molt bé!!! Mireu quines aplicacions més xules li va fer a una samarreta de la seva filla!!!



        

Em sembla que aquesta noia promet!!!!!
Felicitats Rosana!!!!

3 comentaris:

  1. Si que promet, moltes felicitats molt divertida la samarreta. Petons

    ResponElimina
  2. Felicitats!!!! Els cors m'encanten! Jo en tinc per tota la casa! I amb ambientador a dins fan una oloreta bonissima dins els armaris! ;)

    ResponElimina
  3. Quin cor més bonic!! I les aplicacions, són la meva debilitat!! Molt bon inici!!!

    ResponElimina