Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


divendres, 5 de juliol de 2013

Conillet i torratxa

Mireu com allarga una troca de natura de DMC, 
he fet la torratxa i aquest conillet una mica friqui!!!
Vaig fer servit un ganxet del 3,5mm i, el conillet m'ha quedat un pèl 
esclarissat, hagués anat millor un ganxet més petit.





El patró de la torratxa el podeu adquirir al TM, us el regalen si compreu una troca de natural.
I el patró del conill el podeu trobar aquí
Fins aviat.




7 comentaris:

  1. Ooooohhh!!! quin goig fan el test i el conillet de color lila!!!
    i darrera les fotos s'intueix un paissatge preciós...preciós... m'encantaria veure més fotos!
    Muuuak!

    ResponElimina
  2. Si si que dona, quina passada d conill m'encanta la forma que té. T'ha quedat un onjuntet ben bòniques. Una abraçada

    ResponElimina
  3. El conill es maquissim, pero la torratxa m'agrada moltissim més :D el lila es super maco.

    Muakkss

    ResponElimina
  4. Que xulo!! Miraré el patró del conillet! Fa temps que faig cors i he de començar a diversifiar...!!!

    ResponElimina
  5. T'ha quedat súper bé! D'on treus el temps per fer tantes coses?

    ResponElimina
  6. Quin domini del ganxet! t'ha quedat xulíssim. Jo tot just començo a saber fer floretes. Ji,ji. Però per algun lloc es comença,oi? Enhorabona perquè t'ha quedat molt macu.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  7. El conillet el trobo una monada i trobo que si que vas aprofitar molt bé la troca, va donar molt de si.
    1 petó

    ResponElimina