Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 8 de juliol de 2013

Banderola

I la Maria ja té dos anys, la meva no, la d'una amiga!!!
La seva mare em va dir: "Si li fas una baderola per la Maria, li pots fer igual que la d'en Pol
així em quedaran de conjunt a l'habitació"
I tal dit, tal fet...
Banderola amb teles tilda i serigrafiat amb lletra stencil.



Per molts anys Maria!!!

6 comentaris:

  1. M'eeeeeencaaaanta!!!!! És preciosa!!!
    Moltes felicitats per tu i tb per la Maria!

    ResponElimina
  2. Felicitats a la Maria, dos anys són prou importants i es mereixen com no aquesta bandarola tan bonica. Com sempre amb molt bon gust. Et felicito. Una abraçada!!

    ResponElimina
  3. Molt maca!!! Lo de les lletres serigrafiades molt original, no ho havia vist mai.
    Una abraçada.

    Anna

    ResponElimina
  4. Maquíssima!!! Jo no n'he fet cap per les meves nenes i veient les que fas... potser m'animo!!

    ResponElimina
  5. Tens un premi en el meu blog passa'l a recollir.

    ResponElimina