Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 10 de juny de 2013

Reutilitzant ampolles

Us presento una bona idea per reutilitzar qualsevol envàs de plàstic. 
Jo ho he fet amb una ampolla d'aigua de litre i mig.
És molt fàcil i ràpid, em sembla que he tardat una mitja hora (més o menys!).
Apa-li, us deixo el tutorial per si us animeu!!

Haurieu de tenir un punxo de metall per fodarar el plàstic

   

Un cop tinguem els forats, hi fem una vora amb punt de festó.

Fem una volta de punt baix i tanquem.

Fem una cadeneta de la longitud que volguem la nança.


I...Tataxant.....Pot finalitzat!

Aniveu-vos!!! És una bona manera de reutilizar i fer conscients als petits de la 
casa que les coses poden tenir molts usos!!!!

Fins ara!








4 comentaris:

  1. Tens un premi!! Passa't pel meu blog... http://eltalleretdelamaite.blogspot.com.es/

    ResponElimina
  2. M'encanta Judit!!! Quina bona idea...genial!!! Què hi posaras??? ;)

    ResponElimina
  3. Molt bona idea! I fàcil de fer i tal i com dius de reutilitzar objectes que sinó tenen una vida molt curta!!! Felicitats per aquesta idea.

    ResponElimina
  4. Bonissima idea, ràpida de fer i alhora fem reciclatge. Un petó!!

    ResponElimina