Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


divendres, 14 de juny de 2013

Reutilització d'una caixa de sabates.

Va...ja no us faig patir més!!!
Doncs és la reconversió d'una caixa de sabates!!!

Primer la vaig pintar amb pintura acrilica blanca, després
hi vaig calcar un dibuix i finalment el vaig brodar!



M'encanta el resultat!!!
Em sembla que he trobat una bona manera de reutilitzar
el munt de caixes de sabates que tinc guardades.

Fins ara!


9 comentaris:

  1. És molt original, queda molt bé! em sembla que tinc pintura acrílica.... jajaja, i un munt de caixes de sabates! enhorabona per la idea, és genial!

    ResponElimina
  2. Ara ja sabem on anava la papallona. Una bona idea, et felicito!!

    ResponElimina
  3. Ooooooohhhhhhhhhhh!!!!!! M'encaaaaanta! M'encaaaanta!!!!!
    Gràcies per aquesta senzilla i a la vegada preciosa idea!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. Quina pasada, gran idea!!!!!
    M'encanta per reutilitzar capses de sabates....
    Et felicito, és genial!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Crec que ens acabes de donar una bona idea per reutilitzar totes les caixes que tenim, jajajaja i de pas que ho puguin fer els petits de la casa també....

    ResponElimina
  6. Uau!!! quina bona idea .. m'agrada mooolt !!
    Ben senzill i ben bonic
    Bon cap de setmana

    ResponElimina
  7. M'encanta, si sí que és una bona manera de reutilitzar les caixes. :*

    ResponElimina
  8. M'encanta!!!! El resultat és espectacular!!! Més coses a la llista de temes pendents!!!

    ResponElimina
  9. Doncs estic d'acord amb tu! És una bona idea!
    Una abraçada!!

    ResponElimina