Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


diumenge, 30 de juny de 2013

Ocell: Ciència i punt!

Des de la Universitat de Barcelona, van demanar a la gent de l'Urban Knitting Osona
si voliem col·laborar amb ells per fer un alzinar amb ganxet i mitja.
Jo vaig fer l'ocell i els ous...No em demaneu quina espècie és...podria ser un...
ocell!!!



L'exposició està ubicada als baixos de l'edifici històric de la UB, del 27 de juny al 27 de juliol.

   

Doncs ja ho sabeu, si aneu per Barcelona durant el juliol ja teniu una cosa per visitar!!!


4 comentaris:

  1. Ei, és un bon ocell!!! Espècie amigurumi?! jeje... T'ha quedat molt bé!

    ResponElimina
  2. Renoi!!!quina traça!! Deu ser bastant complicat de fer.
    Anna

    ResponElimina
  3. Molt bonic i una idea genial lo de l' exposiió!
    espero que tingui molt èxit!
    muuuuuuuuuak!!!

    ResponElimina
  4. Ostres, és genial! m'agradaria veure aquesta exposició!

    ResponElimina