Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 24 de juny de 2013

Groselles!!!!!

Um!!!! M'encanta la melmelada de groselles i tinc la sort que uns veïns tenen un munt de grosellers i...sempre em truquen quan estan madures.

Hi ha una mica de feina perquè primer s'els hi ha de treure el cuot, després s'han de posar al foc perquè s'estovin i seguidament s'ha de colar la pasta que queda per el.liminar totes les granes ja que en tenen un munt!!!!!

Finalment es pesa el suc obtingut i es calcula 700 gr.de sucre per cada kg. de suc de grosella, es posa tot junt en una cassola i s'hi afegeix un rodanxa de llimona perquè actuï com a antioxidant.

Una estona al foc i....ja està!!!!




Jo deixo refredar la melmelada a la cassola per comprovar la seva consistència, si està bé la torno a escalfar per poder-la envasar, i si no la coc una estona més.

I ara, a disfrutar-la i...evidentment a regalar-n'hi un pot als veïns perquè sense ells no seria possible fer aquesta exquisida melmelada!!!


2 comentaris:

  1. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!
    Deu estar deliciosa!!!!! quina bona pinta...
    un esmorzar amb aquesta mermelada ha de ser genial!

    ResponElimina
  2. Nyap nyam, d'heu estar boníssima quina gana m'has fet venir! Els veïns estaran encantats! A disfrutar de la mermelada. ;)

    ResponElimina