Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


divendres, 7 de juny de 2013

costumitzant una llibreta

Per sant Jordi, en un supermercat em van donar una llibreta
d'una marca de cereals i...no m'acabava d'agradar però
la llibreta és de tapa dura i la mida de mig dinA4.
Vaja perfecte per anotar-hi...coses...


Una mica de paper d'embolicar de topos, uns adhesius que fa temps que tinc, 
un rotulador permanent, paper craft i cola de decoupage i...ja està!


Fins la propera,

3 comentaris:

  1. Apa nena! Quina passada! Et puc portar jo les llibretes que tinc i me les customitzes.. jeje... T'ha quedat genial!!

    ResponElimina
  2. Ei Judit, una molt bona idea, t'ha quedat molt bonica!!!!!!!!!

    ResponElimina