Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 4 de juny de 2013

Calaixos per pares despistats...

És una broma, però la veritat és que m'ho ha agraït...
És cartolina de pissarra, la vaig  comprar a holamama.



La cartolina té un problema: si hi escrius amb rotulador de guix liquid
no hi ha manera d'esborrar-lo i, si ho proveu amb un drap humit
marxa la pintura de pissarra.
Amb guixos normals no ho he provat!

Fins aviat

5 comentaris:

  1. Quina bona idea, tot ben endreçat i a prova de pares despitats. Segur que ara tot serà més fàcil.

    Una abraçada!!

    ResponElimina
  2. Quin ordre i bon gust!! Queda molt bé amb aquesta cartolina!

    ResponElimina
  3. Ets tan apanyada i tens tan bones idees Judit!!! M'encanta...i no és cap broma, no! Als homes els hi va de perles això!!! Petonets!!

    ResponElimina
  4. Os tres quina bona idea!,, m'encanta me l'apunto

    ResponElimina
  5. Jo també me l'apunto! No encerten mai els calaixos tot i que els diguis" és el calaix dret de dalt de tot".... com diu la meva mare: per regla general no trobaríen ni aigua al mar! Jajajajaja!!! Una idea GENIAL! Gràcies!

    ResponElimina