Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


diumenge, 12 de maig de 2013

Més sabó!!!!

Ara ja el puc fer servir, ja han passat tres setmanes des de la seva fabricació, 
per tant , les cendres i residus de sosa ja s'han evaporat.
 Però abans d'utilitzar-lo, el decorarem, oi? 
Simple, senzill, sobri, elegant...


A veure què us semblen de més a prop...







A mi m'encanten!!!!

I potser més d'una teniu una sopresa saponífica inesperada!!!!


9 comentaris:

  1. Ostres!!! Quin munt de sabó!!!
    Anna

    ResponElimina
  2. M'encanta sobretot el toc de les lletres estampades!!! Felicitats, a veure si m'animo a provar-ho algun dia.

    ResponElimina
  3. Quina passada! Tal i com dius, simple, senzill, elegant... i increiblement bonic!! Segur que vas disfrutar moltíssim!!

    ResponElimina
  4. Quina passada hi ha sabó per dies, ehhhh!

    Felicitats

    Anna

    ResponElimina
  5. Ets genial i una artista, han quedat molt elegants amb les lletres posades. M'agradannnn molt!! Bona setmana!!

    ResponElimina
  6. M'encantan,m'agraden molt!!!!

    Quan de sabó!!!!

    ResponElimina
  7. Quina passadaaaaa! tens sabó per temps...jejeje! petons...

    ResponElimina