Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 7 de maig de 2013

La samarreta d'en Pol

Uff!!! que està arribant l'estiu i encara no he fet semarretes!!!
Aquí teniu la d'en Pol, vaja és el seu mar particular!!!

 


Aquestes aplicacions són una passada, ja tenen l'adhesiu enganxat!!! només has de desicir on les vols posar, planxar i cosir!
Les comercialitza cus el gat, i jo les vaig comprar al TM.



4 comentaris:

  1. Hola guapa! Jijijiji jo també n'estic preparant unes pel meu Pol amb aquestes aplicacions de Cus el Gat! Són una monada... Un petó ben gran

    ResponElimina
  2. Quina imaginació que tens Judit!!!!!!! Posar el nom del Pol en mig de les onades. M'encanta. Molts petons

    ResponElimina
  3. És xulíssima, jo com l'Antònia m'agrada això de posar el nom D'EN Pol a les onades. Petons

    ResponElimina
  4. T'ha quedat molt original, segur que en Pol haurà estat ,olt content. Una abraçada!!

    ResponElimina