Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 28 de maig de 2013

Banderoles amb lletres stencil

 Tinc unes plantilles de lletra stencil de quan els meus pares i, després el meu germà, feien els cartells de la botiga a mà. 

Aquí teniu la botiga amb accés directa al Google maps si cliqueu a sobre

Encara recordo aquells cartells de Rebaixes, descompte, tancat per vacances...
Eren molt autèntics!!!
Actulament els cartells es fan a ordinadors i...tot és més ràpid!!!



Vaig pensar que, seurament quedarien molt bé estampades en una banderola i...voilà!!! Genials!!!
La pintura és acrílica i, les he planxat abans de rentar per fixar la pintura.
Les he rentat i la pintura no marxa!!!




Per molts anys Pol!!!!


6 comentaris:

  1. M'encanta la banderola! I aquesta tipografia també!
    Felicitats, Pol!

    ResponElimina
  2. Ooohhhh quins records aquestes lletres, si si t'han quedat genials les banderoles m'encanten. Felicitats en Pol. Un petó.

    ResponElimina
  3. Molt, molt bona idea!! Han quedat molt bé!!

    ResponElimina
  4. Molt bonica banderola, felicitats al POL. Una abraçada!!

    ResponElimina
  5. senzill i efectiu!!! m'ho apunto, amb el teu permís!
    salut!

    ResponElimina