Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


divendres, 19 d’abril de 2013

Un quadre amb decoupage

Fa temps vaig aprendre a fer decoupage, però ara feia temps que no feia res de res...
i l'altre dia volia fer una qaudre per decorar l'interior de la caseta del jardi i vaig decidir
tornar a provar la tècnica.

Aquest ha sigut el resultat:

mides: 30cm x 13cm



Vaig fer servir una fusta vella que tenia per casa, la vaig pintar amb esmalt 
blanc mate, la vaig llimar una mica i finalment hi vaig fer el decoupage.
M'agrada molt com ha quedat!!

Fins aviat.

7 comentaris:

  1. A mi també m'agrada molt com t'ha quedat! Que xulo!!

    ResponElimina
  2. No sé de quina tècnica parles però t'ha quedat moníssim!
    Caram amb la caseta! Entre garlanda i ara aquest preciós quadre
    jo també hi voldria anar a viure!
    Felicitats, artista!

    ResponElimina
  3. Hola, t'ha quedat genial. Et felicito, segur que a la caseta lluirà la mar de bé. Una abraçada!!

    ResponElimina
  4. Quedarà preciosa !!! Estic d'acord amb que t'ha quedat molt maca :D

    ResponElimina
  5. Quina passada! També fas manualitats. A mi el decoupage m'agrada molt. La meva mare me'n va ensenyar i és molt divertit.
    Petonets

    ResponElimina
  6. Què bonic!! Una cosa més per a la llista de coses maques per aprendre :D ...
    Moltes gràcies pel cometari del coixí "dream" que vaig cosir al Tela Marinera. Jaja! Fa poquet que hi vaig i m'ha fet il·lusió.

    I moltes felicitats per la tasca que feu amb les labors i la teràpia ocupacional. He vist el vídeo i m'ha encancat conèixer les agulles de mitja i ganxets adaptats. De vegades treballo amb persones que han patit ictus i saber que existeix això els aniria fantàstic.

    Montse

    ResponElimina