Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


divendres, 12 d’abril de 2013

Ha arribat la primavera?

Hola,

Després d'uns dies de desconnexió, torno a l'atac!!! 
Ufff, la feina em té absorbida i...no tinc gaire temps ni per navegar per la xarxa, 
ni per fer cosetes, ni per publicar les poques cosetes que faig, ohhhh!!!
Bé, no em queixo més que sort tinc de treballar en aquests moments!!!

Sembla que ja ha arribat la primavera, tant l'astronòmica, com la real, oi?
Doncs posem les estovalles corresponents!!


  


 Ara només falta el parament per la taula i el menjar, oi?

Bon cap de setmana!!!



14 comentaris:

  1. Qué bonica i qué alegre!!!

    Vigileu no es taqui!! ;))

    Cesca

    ResponElimina
  2. Molt xules les estoballes,
    A mi em passa el mateix a vegades miro el meu blog i dic...uffffffffffff però si ja fa un mes de l'anterior entrada! i no sempre tinc res per ensenyar...però no em preocupa gens . Per mi l'objectiu és tenir un petit diari personal (el qual m'encanta compartir en forma de blog) i anar fent, quan es pugui i poc a poc. Per això és una afició, oi? la feina també em té totalment atrapada, la casa, el nino de casa...ja se sap. La sort és treballar i saber fer algunes cosetes i voler compartir-les. (sense stress!)

    Quines ganes de primavera, oi????

    Anna

    ResponElimina
  3. Segur que amb aquestes estovalles, lluirà qualsevol parament i tipus de menjar que hi posis. Són maquissísmes. Bon cap de setmana!!

    ResponElimina
  4. Quina preciositat d'estovalles!!!!
    Així, sense res al damunt, llueixen moltíssim!

    ResponElimina
  5. Molt boniques i molt primaverals!! et quedarà una taula esplèndida

    ResponElimina
  6. Són tan maques que a mi em faria cosa utilitzar-les!!

    ResponElimina
  7. Què bonic!!! I quines teles més precioses!!!

    ResponElimina
  8. molt boniques!!!!donan ganes de venir a dinar...

    ResponElimina
  9. Alçaaa!!! Quines estovalles més boniques i alegres!! Són una passada!!
    Visca la primavera!!
    Un petonet

    ResponElimina
  10. Quina xulada d'estovalles!!!! M'encanten els colors!!
    Anna

    ResponElimina
  11. Ostres, quina manteleria tan rebonica!
    tenen raó... a mi em sabria gru fins i tot estrenar-la!
    Un treball preciós!

    ResponElimina
  12. Molt maques! I quina enveja que ja pugueu parar taula a fora! A nosaltres encara ens queda temps

    ResponElimina
  13. T'han quedat espectaculars! I aquests colors donen mooltíssima alegria a la primavera! A disfrutar-les!!!

    ResponElimina