Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 23 d’abril de 2013

És temps d'espàrrecs!

Si, si... les esparragueres de casa no paren de produir!!! 
I són bonissims!!!



Si teniu un trosset de terra us aconsello que en planteu, 
necessiten molt pocs cuidats i produeixen dues vegades l'any:
primavera i tardor. I en abundància!!!

Ah i a més a més duren d'un any a l'altre,
vaja un "xollo" en temps de crisis!!



I amb una bona presentació queden d'allò més bé, oi?

Una abraçada!



7 comentaris:

  1. Felicitats per la foto ¡¡¡¡¡¡¡¡ Es veritat, es una passada sortir al jardí de casa i recollir espàrrecs i quin gust mes diferent que tenen dels que compres .........

    ResponElimina
  2. MMMMMMMMMMMmmmmmm m'encanten els esparrecs els trobo boníssims!!!

    ResponElimina
  3. Caram!! Quina bona pinta. Tens raó, la presentació és molt important. Mmmmmm......me´ls imagino cuinat de diferents maneres i m´entra una gana!!!!

    ResponElimina
  4. Llàstima, al meu balcó ja no hi cabem, jiji!!

    ResponElimina
  5. M'encanta anara buscar esparrecs!!
    Al poble anem a collir-ne i ens ho passem pipa.
    Un petonet

    ResponElimina
  6. Oooohhh!! M'agraden moltíssim els espàrrecs verds! Que bé poder tenir un espai i una producció tant bona! Disfruteu-los i degusteu-los!!!

    ResponElimina
  7. Hola! Tu blog me gusta mucho y le he dado un premio… puedes recoger en http://monpolaris.blogspot.com.es/2013/04/otro-premio-best-blog.html

    ResponElimina