Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 16 d’abril de 2013

Bandaroles de ganxet

I com pot ser que encara no n'hagués fet?
La Marta del TM, em va dir que les havia tret d'una web i que erm molt, molt fàcils i...
tenia raó són facilissimes!!!
La web és: pinkmilkjewels





I el més important, a la Maria li encanten!!!
I a la seva caseta i queden a mida.

Fins aviat.

8 comentaris:

  1. Uauuuuuu són irresistibles!!!! I a la caseta hi queden genial!!!

    ResponElimina
  2. M'encanta aquesta banderola de ganxet! És moníssima!!! Amb el teu permís em quedo amb el link per poder fer-lo. Tot just he començat a fer grannis, així que suposo que m'en sortiré.
    Un petonet

    ResponElimina
  3. Qué bonica la banderola!!! i a més sembla ràpida de fer!!

    M'ho miro a veure si m'animo...
    Cesca

    ResponElimina
  4. Genials!! M'animaré a mirar la web si dius que són tant fàcils! Queden molt i molt bé a la caseta!

    ResponElimina
  5. Ooooohhhhh!! Quina cosa taaaaaaaaaa rebonica!!
    M' encaaaaantaaaa!!!

    ResponElimina
  6. Quina passadaaaa! a la caseta l'hi queda que n'hi pintada!

    ResponElimina