Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


divendres, 15 de març de 2013

Un regal d'aniversari.

En Pol, un amic de la Maria, fa dies va fer 5 anys i, com que no tenia banderoles amb el seu nom, doncs...ara ja no pot dir el mateix.

Les vam embolicar amb la Maria, per tant, us ensenyo el paquet perquè va quedar molt original!!!



I ara les banderoles,
 



8 comentaris:

  1. Una banderola preciosa i molt fineta!
    M'agrada moltíssim
    Un petonet

    ResponElimina
  2. Què boniques que són les banderoles i amb aquests blaus m'encanta !!!

    ResponElimina
  3. Ohhh m'encanta Judit!!! La de la O amb patch la trobo genial!!! I finetes com a tu t'agraden ;)

    ResponElimina
  4. Són molt xules, m'encanten segur que en Pol ha estat molt content! ;)

    ResponElimina
  5. Han quedat molt maques, segur que va estar molt content. Una abraçada!!

    ResponElimina
  6. Us van quedar maquíssimes!! Moltes felicitats per en Pol i per vosaltres!

    ResponElimina