Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimecres, 13 de març de 2013

Acabat...

De fet, el vaig acabar el mateix dia que vaig fer el monogràfic, però no trobaba el moment de fer la foto i l'entrada al blog!!!!
Però finalment, avui...he tingut un moment i...aquí el teniu acabat.

Una cara és blau cel,


i l'altre gris fosc.


És preciós!!!!

14 comentaris:

  1. És una passada, M'encanta estic totalment D'acord amb tu que és preciós. La Cristina et va deixar els patrons el TM. Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Què xulo t'ha quedat!!!!! M'encanta!!!
    Anna

    ResponElimina
  3. T'ha quedat molt bé Judit! A veure si acabo el meu i us els ensenyem amb la Lídia perquè ella ja el va acabar l'endemà...

    Montse

    ResponElimina
  4. Preciós és poc nena!!! M'encantaaaaa!!!!! Un petó! Et trobo a faltar els dilluns eh!!!

    ResponElimina
  5. Hola, estic d'acord és preciós, i els colors que has triat m'agradan molt.
    Ara toca treure-li profit. Una abraçada!!

    ResponElimina
  6. Ooooohhh!!! Quina monada!!
    M'encanta la combinació de colors, són molt bonics.
    Un petonet

    ResponElimina
  7. Ostres Judith quina xulada?
    Una pregunta, com has fet el relleno? l'has fet tu o l'has comprat?

    Bé ja em diràs alguna cosa.
    Moltes gràcies

    Anna

    ResponElimina
  8. M'encanta el puf i la combinació de gris i blau cel és xulíssima !!
    1 petó

    ResponElimina
  9. Increible!! T'ha quedat molt i molt bé!! Els colors són genials! Ara a disfrutar-lo molt! Ja no ens veiem els dilluns oi? em van dir que vas canviar de dia... Ohh!! Sempre ens quedaran els blogs...

    ResponElimina
  10. Aquesta combinació de colors és xulíssima. Ha quedat preciós !

    ResponElimina