Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 19 de febrer de 2013

Tant iguals i tant diferents...

Tot va començar amb unes bosses que ens va cagar el tió a les meves cunyades i a mi. Una de les meves cunyades va dir: No m'hi podries fer alguna cosa d'aquelles que hi fas tu de patchwork?
I jo vaig dir: Si.
Aquestes són les bosses originals.


I aquestes les bosses amb les aplicacions corresponent.



 

 




21 comentaris:

  1. M'encanten!!! Ara si que no les confondreu! Quina bona idea...

    ResponElimina
  2. Quina tunejada taaaaan xulaaaaa! No es podia resoldre millor el problema de les bosses "trillisses"!
    Xullíssimes!

    ResponElimina
  3. És una bona idea! Així no hi ha perill de confondre-les...

    Montse

    ResponElimina
  4. OooohQ m'encanten com han quedat! quina passadaaaa!

    ResponElimina
  5. M'agrada molt el toc que els hi has donat! Xulíssimes i ben diferents!
    Fins aviat!!

    ResponElimina
  6. T'han quedat genials! les aplicacions molt ben escollides!

    ResponElimina
  7. Carai quin canvi. Ara si que són unes bosses realment especials.
    Un petó.

    ResponElimina
  8. Quina bona idea!!! Són molt originals.
    Una abraçada.
    Anna

    ResponElimina
  9. T'han quedat genials aqueste aplicacions!!
    Un petonet

    ResponElimina
  10. Perfectes, ara si que són especials!

    ResponElimina
  11. Han quedat molt bé! I tal i com dius, iguals però diferents!! és que les aplicacions sempre donen molt bon resultat!!!

    ResponElimina
  12. Ara si que tenen personalitat i cadascú té la seva. Una preciositat les tres...

    ResponElimina
  13. Ostres, m'encanten. No sabria quin quedar-me tots tant diferents però tots tant bònics!!! Anna B

    ResponElimina
  14. Oh! Han quedat maquissimes!
    Una pregunta, no se si m'ho podras dir, però d'on treus aquests retalls taaaaaaaan macos? M'encanten els gatets :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest en concret, els vaig comprar al Tela Marinera, era un panell amb un quants gatets!!

      Elimina
  15. Un petit detall han fet un gran canvi!!! han quedat molt xules i divertides.

    ResponElimina
  16. Molt ben pensat i ben fet, les aplicacions dels gats les trobo súper originals i divertides !!

    ResponElimina
  17. Que bonics!!!!.m'agradan molt i molt.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  18. Doncs, val a dir que, el canvi, els s'els hi ha posat molt i molt bé

    ResponElimina