Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dijous, 14 de febrer de 2013

Sé fini!!!

He acabat el coll de llana. Bé de fet el vaig acabar el mateix dia que el vaig començar a la tarda, però encara no havia pogut aconseguir una model per tirar-li la foto!!!
I la meva mare va ser l'escollida, aquestes mames...són polifacètiques i fabuloses!!!



Us prometo que aquest cap de setmana us publico el tutorial dels guants, és una mica entretingut de fer!!!

5 comentaris:

  1. És precios!!!, quin coll més polit t'ha quedat
    una abraçada

    ResponElimina
  2. És una monada! Quina model!!!!
    Jejejeje!! Aquest color m'encanta!
    Un petonàs

    ResponElimina
  3. Que bonic, i el color molt acertat.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. M'encanta! I tens raó, les mamas sempre hi són pel que
    faci falta! Li queda perfecte!

    ResponElimina