Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dijous, 7 de febrer de 2013

Guants de ganxet

M'he fet una guants de ganxet. M'encanta com han quedat i són força calents, de fet, els guants tipus manyopla escalfen més que els de dits perquè l'escalfor del propis dits es transmet d'un a l'altra i es potencia.





Estic acabant de perfeccionar el patró, quan el tingui us el publico!!! és molt fàcil i ràpid de fer!!

Fins ara.

12 comentaris:

  1. Són xulíssims!! Jo m'en vull fer uns però deixant les obertures pels dits! En tinc uns que me'ls vaig comprar i em van molt bé.
    Ptnts

    ResponElimina
  2. M'encanten el trobo molt xulos, que calentons deuen ser molt calentonets

    ResponElimina
  3. Que xulos Judit!!! T'han quedat perfectes...un petó!

    ResponElimina
  4. Carai que calentets que semblen!! M'agraden molt. Ara amb el fred que fa, venen ganes de posar-se'ls eeh!!
    Un petonàs

    ResponElimina
  5. Quina enveja de guants!!!! Estic esperant impacient el patró!
    M'encanten!

    ResponElimina
  6. T'ha quedat molt bé!! Estaré esperant el patró!!

    Una besada, Bàrbara (Cosiendo lunares)

    ResponElimina
  7. Judith sòn estupendos!!!!
    Quin punt has fet? m'encanta però no se si és la foto però crec no és el punt baix de sempre, oi??? o potser si. Em tens intrigada!

    Ja m'ho diràs.

    Genials!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, no tenen cap secret. És tota l'estona punt baix.

      Elimina
    2. Moltes gràcies, són estupendos.

      Elimina
  8. Són molt xulos!!!!!!!!!! jo espero el patró i a veure si en puc fer uns pels petits de casa meva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  9. Molt xulos! I aquests dies segur que t'aniran la mar de bé!
    Petons!

    ResponElimina
  10. Volem un tutorial!
    Volem un tutorial!
    Són ideals.
    Ptns,
    S.

    ResponElimina