Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


diumenge, 10 de febrer de 2013

Coll 100% llana

Ahir vaig anar a fer un taller per fer un coll o buf amb llana gruixuda i agulles circular a Nido de abeja, la botigueta és una monada!!!!

Us ensenyo la llana, 100% llana, és xulíssima, rústica com a mi m'agraden!!! I quan tingui acabat el coll ja us l'ensenyaré.









M'ha encantat treballar amb agulles circulars, s'assembla molt al ganxet (suposo que per això m'ha agradat tant). Els punts són els mateixos que la mitja però el mètode de fer-los canvia i molt, es coneix com a tècnica continental, a diferència de la tècnica anglesa que és la que s'utilitza amb agulles llargues, vaja la tradicional de tota la vida.

5 comentaris:

  1. Quin blau tan bonic! I el coll
    Segur q també sers molt culo!

    ResponElimina
  2. Guauuu!!! M'encanta!!! Jo aviat aniré al Nido a fer un taller, però encara no m'atreveixo amb les agulles circulars.. Potser més endavant!
    Un petonàs

    ResponElimina
  3. Oooohhhhhjjjj!!!!! M'encanten els buf de llana, el color és molt maco.
    Una abraçada.
    Anna

    ResponElimina
  4. Preciós Judit!!! El color, la llana, el coll, TOT!!! A lluïr-lo!!!

    ResponElimina
  5. Quina llana més bonica! Es nota que és autèntica! M'has d'explicar això de les agulles circulars, sembla una bona tècnica i no la conec. VAs anar a fer un curs? ja et preguntaré...

    ResponElimina