Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dissabte, 26 de gener de 2013

Ja tinc la tablet!!!!!

Hola a tothom,

Ja tinc la tablet!!!! de fet la tinc des del dia de reis. Em dec haver portat molt bé aquest any, jejeje!!
Però li volia fer una funda abans d'ensenyar-vos-la.







Ja sé que la roba fa més per haver-hi fet algun estoig per les coses de costura, o...alguna cosa relacionada amb cosir, però és igual, la tela m'encanta i, que carai on està escrit que aquesta tela tingui una finalitat concreta? enlloc, oi? 
Doncs visca la llibertat!!!!!

19 comentaris:

  1. Una funda molt txula! no hi falta detall! i la tela és PRECIOSA! una abraçada ben gran!

    ResponElimina
  2. La tela i la funda són Judit TOTAL!!!!! M'encanten les dues coses, i que carai! Les teles són per fer qualsevol cosa nena!!! Un petonàs! Ens veurem dilluns??????? Vaaaaaa! Tinc mono!!!!

    ResponElimina
  3. Que ens hem posat d'acord?? jejeje!! T'ha quedat genial i és molt del teu estil! La roba és genial i segur que la portaràs orgullosa! Fa dies que no et veig els dilluns oi?

    ResponElimina
  4. Hola Judit, t'ha quedat genial. La roba és molt maca, i tens raó, cadascú li dona una finalitat diferente sense tenir en compte el diseny, d'això se'n diu llibertat de crear.
    Jo no tinc tablet,però tinc un e-book i prenc nota, ja que fa dies que tinc pendent fer-li una funda.
    A veure si trobo una estoneta.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. M'encanta, m'encantaaa!! Carai què bona que has sigut eehh!!! Les teles es fan servir quan et ve de gust guapi, i t'ha quedat preciosa aquesta funda, cada detall és especial.
    Un petoner

    ResponElimina
  6. T'ha quedat molt bonica i la tela m'encanta!!

    ResponElimina
  7. Jo també m'he portat molt be i com que encara no li he fet una funda no us la puc ensenyar...
    Molt bonica la tela!!
    S

    ResponElimina
  8. Quin regal aquest Reis! La funda amb aquestes teles t'ha quedat moníssima!

    ResponElimina
  9. Ostres una tablet !!!! Quina xulada, però la funda és fantàstica, felicitats.

    ResponElimina
  10. Quins reis més esplèndids !!! Aquesta roba és tan bonica que queda bé per tot. I a més, que s'ha de fer el que ve de gust a cada moment. T'ha quedat una funda preciosa.

    ResponElimina
  11. Ooooohh, quina funda tan i tan bonica! I què dius de les teles? Si queden perfectes aquí! M'encanta, m'encanta, m'encantaaa!!!!! Hauré de pensar en fer una funda també jo per la tablet... són un vici aquestes noves tecnologies, veritat...? Una pregunta, Judit, hi poseu buata o quelcom és per protegir millor la tablet? Gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Cristina,

      M'alegria que t'agradi!!!!!
      Si que hi he posat boata, així queda més gruixuda i protegeix més.
      Una abraçada.

      Elimina
  12. Doncs a mi m'agradava molt la funda, total la tablet l'acabament fent servir molt per mirar blogs i cosetes de costura. A mi m'ncanta! Jo també tinc que fer una funda per l'ipad de l'Andreu. Petons

    ResponElimina
  13. Me parece que este año muchas nos hemos portado bien y tenemos el mismo regalito.Ahora nos toca poner de nuestra parte.Te ha quedado muy bonita.
    Besos.
    Olga

    ResponElimina
  14. Jejeje.... Aquí una altra que també està fent una funda per la tablet :)... Quan l'acabi us l'ensenyo!
    Les teles que has utilitzat són una monada! I úniques facis el que facis amb elles!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  15. M'encanta la tela!!!! I la punta......una cucada!!!!
    Digues que si, si t'agrada la tela fes-ne el que vulguis.
    Una abraçada.
    Anna

    ResponElimina
  16. Molt i molt xula judith! visca la llibertat! ja ja ja

    ResponElimina
  17. Visca la llibertat!! Qui diu per què serveix cada roba?
    Una funda preciosa!!

    ResponElimina
  18. Quina funda més xula!!!!! Les teles son pel que les vulguis fer servir!!!! Imaginació al poder!!!

    Deus haver fet molta bondat que els reis t´hagin dut una tablet.....

    ResponElimina