Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dilluns, 28 de gener de 2013

Amb una no en tenia prou....

Doncs això, m'ha vingut de gust fer una altre funda per la tablet,
així en tinc una de cada na de les meves passions:
La costura
El ganxet




Aquesta és molt i molt fàcil de fer!!! 
Està feta amb punt baix com si féssiu una bufanda de l'amplada de la tablet, 
aneu teixint fins que la llarga de la tablet i una mica més per fer de solapa, 
cosiu els laterals per la part del revés, gireu i ja està.

12 comentaris:

  1. M'encanta, és molt original!!!
    I sembla fàcil, la provaré, jo tb tinc una tablet nova... Ja ja
    Susana

    ResponElimina
  2. M'encanta, Judit! I així amb blanc és una preciositat!
    El detall de la floreta m'encanta!
    Muuuuuak!

    ResponElimina
  3. Quina funda més guapa Judit! M'agrada molt el ganxet, i el detall de la flor trob que hi queda molt bé! L'altre funda també es molt maca i la tela també! Jo ho faria tot amb teles amb motius de costura!!

    Una aferrada, Bàrbara
    cosiendolunares.blogspot.com

    ResponElimina
  4. Molt maca Judith, crec que serà la tablet més mimada del mon, així a més de pretegir-la la podràs portar "fashion".
    A mi m'encanten les dugues fundes moltíssim tot i que ja no sé cosir i només podria fer la de ganxet.
    Felicitats

    ResponElimina
  5. T'ha quedat xulíssima! Sembla "fàcil", tot just ara m'estic introduint en el món del ganxet!
    M'encanta la flor! Estic mirant tutorials per veure com es fan, a veure si m'ensurto!

    ResponElimina
  6. Què bonica aquesta funda també! M'agraden molt les dues i es que amb les teves manetes només poden sortir coses boniques.
    Un petonet

    ResponElimina
  7. que xula Judith !!! em penso que al meu, aviat li quedaràn dies de fred... jajajaja Com has cosit els laterals? a màquina?


    PEtons !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No. Els he cosit amb llana lila i agulla llanera, he fet com si fes un sobrefilat, així quan hi dones la volta es veu una mica i queda molt be

      Elimina
  8. Ui, ui, ui... que m'apunto també a fer una altra funda! El resultat és espectacular! M'agrada molt! Molt bona idea!

    ResponElimina
  9. Llàstima que de ganxet no en sé perquè mira que és maca aquesta funda! Quin ipad més ben equipat;)!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  10. Òstres! Se m'havia passat aquesta entrada...m'encanta aquesta funda Judit! És una monada amb aquests colors...

    ResponElimina
  11. Avui mateix he remenat pel Pinterest per fer-me una funda de mòbil, i ara que m'he decidit, trobo aquesta teva! :-)

    ResponElimina