Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


diumenge, 23 de desembre de 2012

Un, dos...gorros!!!

Ja fa dies que ha arribat el fred, i...he decidit provar de fer algun gorro.

M'encanten els d'estil nepalès, abriguen molt i tapen les orelles, així doncs que buscant per ravely vaig trobar un patró genial i m'hi vaig llençar!!

En vaig fer un per la Maria i un per la seva cosina, vaig utilitzar el mateix patró però com que la llana del gorro de la cosina era més gruixuda el gorro em va quedar més gran.






 Des de que vaig fer el primer per la Maria, ja n'he fet quatre més!!!! de fet són molt ràpids de fer!!!

Bona cagada de tió!!!!

9 comentaris:

  1. M'encanten! Són molt bonics i semblen ben calentonets. Bones festes guapa!

    ResponElimina
  2. Ui si! ben calentones q tindràn el caparró ! Ptons i Bones Festes !!!

    ResponElimina
  3. Coi!!! que bonics els gorros i que boniques les cosines !!!
    Petons
    MªDOlors

    ResponElimina
  4. Quins gorros més bònics, són preciosos. Ara aniran totes dues ben calentonetes!! BON NADAL!!

    ResponElimina
  5. Molt xulos!! No ens diu quin patró has fet servir...
    Bones Festes

    ResponElimina
  6. T'han quedat super xulos!!! Felicitats! I molt bones festes!! Fins l'any que bé!

    ResponElimina
  7. Que xulos Judit!!! I que guapes que estan!!! Un petó, i bon nadal!!!

    ResponElimina