Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


divendres, 21 de desembre de 2012

Un detall de ganxet

Uffff, quins munt de dies sense escriure!!!!! sembla que com més s'acosta en Nadal menys temps tinc per fer coses!!!!

Últimament em passo el dia fent coses pels altres i...és força gratificant!!!! m'encanta la cara que fan quan veuen el resultat, per senzill que sigui.

Aquí us deixo un petit detallet de ganxet que vaig fer pels leotardos d'una amigueta de 2 anyets!!




11 comentaris:

  1. Les floretes sempre són taaaaaaant boniques...!!! Bones Festes!!! El proper any ens anem seguint, estic molt contenta d'haver-te conegut!!!

    ResponElimina
  2. Les floretes sempre són taaaaaaant boniques...!!! Bones Festes!!! El proper any ens anem seguint, estic molt contenta d'haver-te conegut!!!

    ResponElimina
  3. Tinc d'apendre a fer ganxet!!!!!!! Aquestes floretes en tenen el cor robat!!!!!!
    Bones Festes i molt petons.:))))

    ResponElimina
  4. Quins leotardos més i més fashions!! :D

    ResponElimina
  5. Mmm m'encanta aquest detall tant maco, li dóna un toc romàntic...
    Un petonet

    ResponElimina
  6. Quines floretes més i més guapes!! no hi haurà cap leotardo igual. BONES FESTES!!!

    ResponElimina
  7. Ostres quin detall més agraït!!!!
    Aprofito per disitjar-te BONES FESTES i segur segur que l'any que ve (potser) lo únic que no ens retallaran serà la creativitat amb persones com tu segur que no.

    Anna

    ResponElimina
  8. Quin toc més dolç i finet! m'encanta la floreta! I estic d'acord amb l'Antònia...jo també n'he d'aprendre!
    Petons

    ResponElimina