Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


divendres, 2 de novembre de 2012

Un petit cistell a "toti colori"

No us penseu pas que ha arribat la primavera amb tant "colorido"!!!
Em va agradar el cabdell de drapet, el vaig comprar i vaig fer aquest petit cistell, fa una 15 cm. de diàmetre i una 18 d'alt. Està fet amb una troca petita de la marca Sacocharte.








6 comentaris:

  1. Ohhhh que mono Judit!!!!! Dilluns porto la meva troca i m'ensenyes a fer-la??? ;)))

    ResponElimina
  2. Molt xulo, m'encanta!!! i amb tant de color!! oohhh!! jo tinc ganes d'aprendre a veure quin dia trobo temps!!

    ResponElimina
  3. Força bonic!!!!. M'agrada molt.

    Un petonet.

    Olga

    ResponElimina
  4. Com mola! És xulíssim! Sacocharte és una marca sevillana que m'encanta!
    Una abraçada

    ResponElimina