Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 27 de novembre de 2012

Un encàrrec especial

L'habitació era lila, 
la nena a punt de néixer i...
una amiga li volia fer un regal personalitzat....
i em va dir...
"Judit, ho deixo a les teves mans"
Uiiii...quin repte....


Vam quedar amb una banderola personalitzada...



I, de conjunt un detallet per penjar en algun pom: de l'armari, de la porta, de la finestra o potser del bressol



Espero que li hagi agradat !!!!



Felicitats Margot, ahh i felicitats papes de la Margot!!!


9 comentaris:

  1. Que maco el regal Per la Margot!!! T'ha quedat molt fi!!!

    ResponElimina
  2. Molt bonic!! M'encanta, a mi que em fascina el lila!!

    ResponElimina
  3. ooh!!! que bònica la bandarola. Segur que la teva amiga amb el regal ha triomfat. Felicitats per la labor.

    ResponElimina
  4. M'encanta!! Felicitats per aquesta labor tant bonica
    Un petonet

    ResponElimina
  5. Tot preciós!!
    Quina sort tenen aquest pares amb tu.
    Ptns,
    S.

    ResponElimina
  6. El lila és un color fantàstic, a mi m'agrada molt i la banderola t'ha quedat espectacular!

    ResponElimina
  7. M'encanta Judit...les banderoles em perden, i aquesta la trobo tan bonica!!! Estaran encantats segur!!!

    ResponElimina
  8. Simplement, espectacular! Ho trobo tant dolç... felicitats, Judit!

    ResponElimina
  9. Quin regal més bonic Judith !! El color lila fa net i el trobo molt dolç, seguríssim que els hi va agradar !!
    Fas coses maquíssimes

    ResponElimina