Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 6 de novembre de 2012

Ui quin fred que fa...

Com que ja ha arribat el fred he decidit abrigar els mobles de casa....
jejejeje, no només abrigaré aquest tamboret.
L'idea me la inspirat el blog wood & wool stool





I el patró està extret de made-in-k-town, tot i que hi he afegit 9 files més. Us anoto la resta del patró:

Fila 10: Igual que la fila 5

Fila 11: Igual de la fila 6 (6a i 6b)

Fila 12: 2 punts alts dobles en cada espai (com la fila 7 però en comptes de tres punts alts només fer-ne dos en cada espai).

Fila 13: un punt baix, 2 cadenetes, fer aquesta seqüència fins a finalitzar la fila amb un punt ras (el punt baix fer-lo en cada espai que queda entre els punts alts de la fila anterior)

Fila 14: En els espai que han deixat les cadenetes de la fila anterior, fer-hi 2 mig punts alts, i una cadeneta, repetir aquesta seqüència fins a finalitzar la fila amb un punt ras.

Fila 15: 1 punt baix, 2 cadenetes, 1 punt baix...repetir aquesta seqüència fins a finalitzar la fila amb un punt ras.

Fila 16: 2 punts alts, 1 cadeneta...repetir aquesta seqüència fins a finalitzar la fila amb un punt ras.

Fila 17: 1 punt alt en cada espai que ha deixat la cadeneta de la fila anterior. Repetir aquesta seqüència fins a finalitzar la fila amb un punt ras.

Fila 18: 1 punt baix, 1 cadeneta...deixar un punt de la fila anterior, és a dir, fer el punt baix en un espai entre dos punts alts de la fila anterior, feu una cadeneta, deixar un espai de la fila anterior sense teixir i fer el següent punt baix en el següent espai.

Espero que us serveixi.

12 comentaris:

  1. Està molt bé, m'agrada molt, és xulo i original.
    Un petó

    ResponElimina
  2. Què monoooo....!!!! M'agafen ganes d'anar a comprar un tamboret per copiar-te'l!!!

    ResponElimina
  3. Noia!! Quina passad!
    Ho trobo super original i molt elegant
    Un petonet

    ResponElimina
  4. OOOHHH! quina monada! t'ha quedat molt bé! molt original i diferent! únic, vaja! un petó

    ResponElimina
  5. Em sembla molt i molt bonic! M'encanta! Quina llana i número de ganxet has fet servir? T'ha quedat xulíssim!!!!!

    Susanna

    ResponElimina
  6. OOOOhhhhh!!! Quina passada!! M'encanta!!! Ho apuntaré a temes pendents!!!!

    ResponElimina
  7. Hola Judit
    Sóc la Núria de la ganxetada de Vic Dones. Encantada de conèixer el teu blog. I això de folrar tamborets és molt temptador.

    ResponElimina
  8. M'encanta, m'encanta, m'encanta, m'encanta!!!

    ResponElimina
  9. M'agrada molt aquesta funda de ganxet,voldría fer una,el que no em queda clar aquestes pasades de color verd de cadenetes que sobresurten,com es fa?
    Et deixo el meu correu,si m'ho pots explicar em faries un favor.
    franbasc@gmail.com
    També m'agrada tot el q fas,et segueixo!
    Petonetsss

    ResponElimina