Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dissabte, 3 de novembre de 2012

Senzillament genial

Doncs si, aquesta tela de pissarra és senzillament genial.
La vaig comprar al TM i, al mateix dia es va acabar!!!!!
Marta, quan en tornis a tenir ja m'ho diràs...que vull fer
"pissarretes" individuals.

Mireu-la per davant               i                        per darrera


La Marta del TM, em va dir: "quedaria molt bé fer un tapeta per posar al mig
 de la taula i, per exemple, escriure-hi el menú...". 
Aquesta idea em va encantar i...apa a córrer per 
tenir-lo fer pel sopar de castanyada...




        



 Us haig d'assegurar que els convidats van quedar al·lucinats amb la idea!!!

Bona tardor a tothom!!!!



9 comentaris:

  1. Que xulo t'ha quedat!!! Quina bona idea!! Aquesta roba la trobo una passada. Li he d'encarregar a la Marta perquè sino tornarà a desaparèixer, jejeje

    ResponElimina
  2. Ei Judith! t'ha quedat super maco! jo també l'he comprat la tela! ; ) a veure què hi faig... un petó gran gran

    ResponElimina
  3. Quina passada!!!!! És molt original.
    Anna

    ResponElimina
  4. Quina passada!!! T'ha quedat genial!! Jo també he encarregat un trosset d'aquesta roba :)).
    Petons!

    ResponElimina
  5. ESPECTACULAR!!!! M'hagués agradat veure la cara dels convidats...;))))

    ResponElimina
  6. Increible!! Quina passada! Jo vaig comprar-ne però encara no he tingut temps de fer-hi res, però aquesta idea la trobo genial! Felicitats!

    ResponElimina