Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


diumenge, 25 de novembre de 2012

S'acosta el nadal

I m'agafen ganes de fer coses blanques, vermelles...

De moment he començat aquestes rodones, que segurament acabaran amb algun tapeta per la taula del menjador, però encara no ho tinc decidit el 100%.






El patró de l'estrella l'he és aquest i el farcit del voltant he anat combinant entre punt baix, mig, alt i ras. Hi he fet dues voltes per aconseguir que em quedes una rodona i, a partir d'aquí he anat fent augments progressiu: 2 punts alts+1 augment, a la següent volta: 3 punts alts+1 augment i...així successivament.



8 comentaris:

  1. Oh, Judit! M'encanta el blanc i vermell per Nadal! Gràcies pel tuto! Felicitats pel blog i pels teus treballs, són molt xulos!

    ResponElimina
  2. d'acord amb les dues, blanc i vermell si!! esperarem el resultat final amb ganes.

    ResponElimina
  3. M'encanta, però jo soc incapaç, mira que ho intento, però no hi ha manera, nomes em surten flors petitetes, i sense gaire complicació. Aixxxxx
    Un peto.

    ResponElimina
  4. Que xulo!!! La convinació blanc i vermell a mi també m'agrada molt! Segur que sortirà una manualitat fantàstica!!

    ResponElimina
  5. Que maques les estrelles!!! El Blanc i el vermell són ideals x Nadal!!!! Un petonet

    ResponElimina
  6. Ets una crack...m'encanta la combi blanc i vermell...gràcies per la classe d'avui...estic taaaaaaaaaaan contenta!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Et quedarà molt bonic facis el que facis perquè és una combinació ideal per Nadal !!

    ResponElimina