Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimarts, 20 de novembre de 2012

Home sweet home

Abans de l'estiu vaig començar una banderola decorativa i, finalment va un parell de setmanes la vaig acabar.
M'encanta com ha quedat, les teles són del TM (hi podreu veure unes fotos molt boniques que ha tirat la Marta).

L'inspiració és del llibre Countdown calendars.

Podríem dir que és un calendari reversible en funció de l'època de l'any. Primer us ensenyo la cara de tardor/hivern.

   

   


I ara comença la cara de la primavera/estiu...ufff tot just l'acabem de deixar enrera!!! i ja tinc ganes que torni a arribar...

   

   







9 comentaris:

  1. Ja el vaig veure al blog del TM!la trobo TANT I TANT MACA aquesta guirnalda! moltes felicitats! una abraçada!

    ResponElimina
  2. Una delicatessen, m'encanta. Felicitats Judit.

    ResponElimina
  3. Molt maco!!! M'encanta la idea de q sigui reversible!!!!

    Sandra.

    ResponElimina
  4. Està molt bé, és molt original això de ser reversible, m'agrada.

    ResponElimina
  5. increíble!!! Ja ho vaig veure al blog del TM i em va flipar, quins detalls, que sigui reversible trobo que li dóna molta gràcia!
    Ptns,
    S

    ResponElimina
  6. Maquíssim...! Ja t'ho vaig dir en directe, el vaig veure al blog del Tela Marinera i ara... M'agrada molt, molt i molt!!!

    ResponElimina
  7. És maquíssima! Amb tants detallets...I això de que sigui reversible està molt ben pensat! M'agrada molt :).
    Petons

    ResponElimina
  8. El vaig veure al Tela Marinera i el vaig trobar taaaaaan bonic ! El preciós i molt bona idea això de fer-lo reversible !!
    M'agrada moltíssim tot el que fas

    ResponElimina