Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimecres, 14 de novembre de 2012

CARAI, M'HAN DONAT UN PREMI !!!


Quina sorpresa quan http://ensomdues.blogspot.com.es/ m'ha informat que em donava aquest premi:

Aquest premi només es pot concedir a aquells blocs que tenen menys de 200 seguidors, així que moltes gràcies per haver pensat amb mi. 
No tinc clar que implica rebre un premi com aquest però m'ha fet molta il·lusió!!!!

Ara ens toca respondre a 5 preguntes:

  1. Què et va portar a tenir un bloc? M'agraden les TIC i vaig pensar que seria una bona manera de divertir-me, encaixar la tecnologia i les coses que m'agrada fer
  2. La teva font d'inspiració? la xarxa, la natura, la vida, la gent...
  3. Quan et dediques a fer el que fas? uffff!!!!! quan puc!!! 
  4. La teva millor creació? carai que difícil!!! si n'hagués de dir una, potser, seria el calendari d'advent, hi vaig dedicar moltes hores i el vaig fer amb molt de carinyo.
  5. I per últim, encara que el més important: Ja ets seguidor/a del meu bloc? (si la resposta és no: a què esperes?) a fer-ho ara mateix!!!!!
Els 5 blocs als qui passem el premi són:
http://lesganxetesdelportia.blogspot.com.es/

Hem de seguir uns quants punts . Les regles a seguir són:
  • Copiar i enganxar el premi al bloc i posar un enllaç al bloc que te l'ha concedit.
  • Mencionar els teus 5 blocs preferits amb menys de 200 seguidors i deixar un comentari al seu bloc per fer-los-hi saber que han rebut el reconeixement.
  • Esperar que aquests blocs passin el premi a 5 blocs més.

8 comentaris:

  1. Moltes gràcies per passar-me el premi!!! Quina il.lusió! Quan tingui un moment ho publico i segueixo la cadena!!

    ResponElimina
  2. Mooooltes gràcies, Judit!!!!! M'ha fet molta il.lusió!!!!!! Aquest cap de setmana ho publici i actualitzo el bloc!
    Un petonàs! I enhorabona també a tu pel premi ;)!!

    ResponElimina
  3. OOOOHHH!!! Felicitats!!! Moltes gràcies guapa pel premi!!! Ja el penjaré. una abraçada

    ResponElimina