Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dijous, 4 d’octubre de 2012

Una trona per nines


Ja fa bastant temps que vaig restaurar aquesta trona per a nines. Era pintada de color fúcsia i groc.
Així doncs, una capa d'esmalt blanc mate i unes quantes fregades amb betún de judea i voilà, una nova cara!!!!

 

I per trencar una mica la monotonia del blanc, hi vaig aplicat un cor utilitzant la tècnica del decoupage.


A i per acabar faltava ensenyar-vos la trona amb un ocupant.



Jejejeje, ja ho veieu, a casa els cavalls mengen a la trona!!!


4 comentaris:

  1. Ostres quina passada!!! M'encanta com t'ha quedat! Ja et demanaré consell, tinc una cosa de fusta que volia fer-hi quelcom, però no en tinc ni idea de restaurar mobles...

    ResponElimina
  2. Increïble!! La meva peque s'hauria enamorat de la trona, és molt bonica!

    ResponElimina
  3. Ha quedat millor que mai aquesta trona de nina! Molt vintage i genial per jugar-hi, decorar i fer maco! Ptns!

    ResponElimina
  4. T'ha quedat preciosa!! segur que és molt més bònica que el principi!!! MOLT XULA!!

    ResponElimina