Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimecres, 31 d’octubre de 2012

La mes "tardorenca"

A mi és la que més m'agrada, fa tardor, oi? 
I a més a més, com que tinc moltes ganes que surtin bolets i...anara collir-los i...
menjar-me'ls!!!! ummmm




Llàstima que no tingui una màquina de fotos com Déu mana, la que tinc ...bé ja ho veieu fa el que pot, jejeje!!!

6 comentaris:

  1. Oooooohhhhh!!! Que xula! M'agrada molt! El disseny del boles és fantàstic!! Potser els bolets cridaran a més bolets! A veure si en trobeu...

    ResponElimina
  2. És molt bonica aquesta camiseta!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Judit! A mi també es la que més m'agrada de les 3, és xulissima!!! I el detall de la frase és un PUNTASSO, jejeje... Un petó guapa!!!

    ResponElimina
  4. És xulíssima!
    M'encanten els bolets....i aquests que has cosit són genials.
    Una abraçada

    ResponElimina
  5. Ohhhhh quines samarretes tan "mones",aquesta dels bolets m'encanta i la dels cors, trobo que la roba és boiquíssima !! Les trobo genials !!!

    ResponElimina