Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dimecres, 17 d’octubre de 2012

El meu primer bolso

Tot i que ja em vaig fer una bossa de platja per aquest estiu, encara no m'havia fet cap bolso.

Aquest me'l vaig fer a començament d'estiu, però no trobava el moment de polir-lo i afegir-li algun detall per trencar-li la monotonia de la tela. Finalment, l'altre dissabte que va ploure tot el dia...m'hi vaig posar i...acabat!!!




Ara, m'encanta!!!!



13 comentaris:

  1. Ooohhh nena!!!!! Què maco t'ha quedat!!!
    M'agrada molt i els colors m'encantes.

    Anna

    ResponElimina
  2. Ha quedat molt bonic i els colors m'agraden molt.
    Fins aviat.

    ResponElimina
  3. I a mi també m'encanta!!!
    Quina passada de bolso!! Però el detall és especatcular! M'has deixat bocabadada! És superoriginal!
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. Jo el trobo una preciositat, a veure quin dia m'animo a fer el meu primer bolso, jajaja.

    ResponElimina
  5. Es una autèntica monada Judit!!! Pero a vegades quan falta una petita cosa per acabar una labor és quan més costa, oi? Ha valgut la pena

    ResponElimina
  6. Caram que maco! I sent el primer, em pregunto com serà el segon, el tercer... perquè de segur que en faràs més. Molt maco! Ptns!

    ResponElimina
  7. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  8. M'encanta! T'ha quedat genial. Si aquest és tan bonic els següents seran espectaculars!
    S.

    ResponElimina
  9. Déu ni do com t'ha quedat el bolso de bé !!!! La roba és molt bonica i el detallet de la blonda / punta negra m'encanta.

    ResponElimina
  10. A mi també m'encanta!!!! En vull un d'igual!!!

    ResponElimina
  11. T'ha quedat molt bé! I els detallets li donen un toc personal i romàntic! Felicitats!

    ResponElimina
  12. te ha quedado chulisimo,,,,felicidades

    ResponElimina
  13. No m'estranya que t'encanti....a mi també!! És molt xulo! Els colors, els detalls...tot! Enhorabona Judit!

    ResponElimina