Benvingut/da,

Aquí hi trobareu un seguit d'idees, imatges, creacions, manualitats... Espero que gaudiu tant d'aquest blog com gaudeixo jo fent-lo.

Gràcies per visitar-me!!!! i fins la propera


dissabte, 20 d’octubre de 2012

Alegrem les samarretes!!!!!


L'altre dia varem comprar tres samarretes llisses, els colors eren molt bonics però...evidentment a la Maria "sense cap dibuix", no li agradaven gens ni mica.

Doncs li vaig dir: Anem al despatx a triar robes i a veure que hi podem fer... 



Evidentment va triar aquesta roba japonesa de la caputxeta vermella que ja fa temps que vaig comprar.



També vam triar aquesta dels ocells.
Una altre de bolets per la samarreta granate, que...no hi vam tirar cap foto.

Ara només ens queda pensar que hi farem,....

7 comentaris:

  1. La tria de robes, molt maques. Ja tinc ganes de veure com quedaran les samarretes.
    Anna

    ResponElimina
  2. A mi també em passa el mateix, una samarreta llisa ja és bonica però sempre penso quina aplicació hi puc posar!

    ResponElimina
  3. Ai quina emoció!! A veure què en feu!?
    Uma abraçada

    ResponElimina
  4. M'encanta la de les caputxetes, tot i que l'altra també és molt bonica ! A veure què hi faràs ... segur que serà alguna cosa molt bonica !!

    ResponElimina
  5. Bona elecció de robetes!! relament les samarretes llises són molt avorrides. A veure que hi fareu!? a pensar!!

    ResponElimina
  6. La roba de la caputxeta és una passada! Ja tinc ganes de veure com han quedat!!

    ResponElimina